Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων ΕΠΑΛ για το σχολικό έτος 2024-2025

Όλες οι οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού για τη διδασκαλία των μαθημάτων στα ΕΠΑΛ για το 2024-2025.

Η διδακτέα -εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων ΕΠΑΛ και Πρότυπων ΕΠΑΛ 2024-25

 Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των μαθημάτων Γενικής Παιδείας των Α’, Β’ και Γ’ τάξεων Ημερήσιων, Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2024-2025

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων Προσανατολισμού της Α’ τάξης ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2024-2025

Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών ως μάθημα Γενικής Παιδείας και ως μάθημα Τομέα και Ειδικότητας των ΕΠΑ.Λ. και Πρότυπων ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2024-2025

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Βασικές Αρχές Σύνθεσης» της Α’ τάξης ΕΠΑ.Λ., τα Τεχνολογικά – Επαγγελματικά μαθήματα του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών της Β’ τάξης ΕΠΑ.Λ. και τα μαθήματα ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών της Γ’ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025

Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Επιλογής «Αγωγή Υγείας» της Α’ τάξης ΕΠΑ.Λ., των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας – Ευεξίας της Β’ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Υγείας – Πρόνοιας  – Ευεξίαςτης Γ’ τάξης ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2024-2025

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα «Αρχές Μηχανολογίας» της Α’ τάξης ΕΠΑ.Λ., τα Τεχνολογικά-Επαγγελματικά μαθήματα του Τομέα Μηχανολογίας της Β’ τάξης ΕΠΑ.Λ. και τα μαθήματα ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Μηχανολογίας της Γ’ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Οικονομίας» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., τα Τεχνολογικά – Επαγγελματικά μαθήματα του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίαςτης Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και τα μαθήματα ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025

Ύλη και οδηγίες διδασκαλίας των Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Πληροφορικής της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., τα Τεχνολογικά – Επαγγελματικά μαθήματα της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού και τα μαθήματα ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Ηλεκτρολογίας, Ηλεκτρονικής και Αυτοματισμού της Γ’ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας για το μάθημα Επιλογής «Αρχές Γραμμικού και Αρχιτεκτονικού Σχεδίου» της Α’ τάξης ΕΠΑ.Λ., τα Τεχνολογικά – Επαγγελματικά μαθήματα του Τομέα Δομικών Έργων, Δομημένου Περιβάλλοντος και Αρχιτεκτονικού Σχεδιασμού της Β’ τάξης ΕΠΑ.Λ. και τα μαθήματα ειδικότητας της Ειδικότητας «Τεχνικός Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής» της Γ’ τάξης ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025

Ύλη και Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Επιλογής «Γεωπονία και Αειφόρος Ανάπτυξη» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., των Τεχνολογικών – Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικότητας των Ειδικοτήτων του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος της Γ΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. σχολικού έτους 2024-2025

Αξιολόγηση των «κατ’ ιδίαν διδαχθέντων» μαθητών των Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ)

Άρθρο 136 του Ν. 4610/2019 (ΦΕΚ 70/Α/7-5-2019) – Τρόπος αξιολόγησης και κατατακτήριες εξετάσεις των «κατ’ ιδίαν διδαχθέντων» μαθητών της Α’ τάξης ΕΠΑΛ

  1. Οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές της Α’ τάξης εξετάζονται προφορικά και γραπτά κατά την εξεταστική περίοδο του Μαΐου-Ιουνίου σε όλα τα μαθήματα.
  2. Για τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα, οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές εξετάζονται στις ίδιες ημερομηνίες, στην ίδια εξεταστέα ύλη και στα ίδια θέματα με τους μαθητές της Α’ τάξης του ΕΠΑΛ. Για τα μη εξεταζόμενα μαθήματα, η εξεταστέα ύλη ορίζεται σύμφωνα με το άρθρο 125.
  3. Στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, η βαθμολογία διαμορφώνεται μόνο από τα εξεταστέα αντικείμενα του αθλήματος ή της κινητικής δραστηριότητας που επέλεξαν.
  4. Στα μαθήματα Προσανατολισμού («Ερευνητική Εργασία στην Τεχνολογία», «Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός-Ασφάλεια & Υγεία στο χώρο εργασίας», «Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων») και στο μάθημα Επιλογής «Αγωγή Υγείας» οι μαθητές παραδίδουν γραπτή εργασία, σύμφωνα με οδηγίες του διδάσκοντος.
  5. Η προφορική εξέταση προηγείται της γραπτής και διενεργείται σύμφωνα με το πρόγραμμα που καταρτίζεται από τον Διευθυντή του σχολείου, για κάθε μάθημα ενώπιον τριμελούς επιτροπής. Η επιτροπή αποτελείται από τον Διευθυντή ή τον Υποδιευθυντή του ΕΠΑΛ ως Πρόεδρο και μέλη δύο (2) εκπαιδευτικούς της ίδιας ειδικότητας ή ειδικότητας που έχει σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα, για το οποίο ζητήθηκε εξέταση. Ο Μέσος όρος (Μ.Ο.) των βαθμών των δύο (2) εκπαιδευτικών αντιστοιχεί με τον Ετήσιο Προφορικό Βαθμό (Ε.Π.Β.) του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα. Ο Βαθμός Ετήσιας Επίδοσης (Β.Ε.Ε.) είναι ο Μ.Ο. του Ε.Π.Β. με τον αντίστοιχο Γραπτό Βαθμό (Γ.Β.) και σημειώνεται με προσέγγιση δεκάτου.
  6. Αν οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές παραπέμπονται στην ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου του ίδιου έτους, εξετάζονται προφορικά και γραπτά στα μαθήματα στα οποία ο Β.Ε.Ε. τους είναι μικρότερος του εννέα και 0,5 (9,5), οπότε και προάγονται, εφόσον έχουν Γενικό Μέσο Όρο (Γ.Μ.Ο.) τουλάχιστον εννέα και 0,5 (9,5).
  7. Το πρόγραμμα εξεταστικής περιόδου Μαΐου-Ιουνίου μπορεί να διευρυνθεί χρονικά, ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων και ανακοινώνεται από τον Διευθυντή του ΕΠΑΛ στους μαθητές πέντε (5) τουλάχιστον ημέρες πριν από την έναρξή του.
  8. Τα γραπτά δοκίμια των μαθητών του άρθρου αυτού βαθμολογούνται και αναβαθμολογούνται με την ίδια διαδικασία που ακολουθείται για τα γραπτά των μαθητών της τάξης, στην οποία υποβάλλονται για εξέταση.
  9. Οι μαθητές του παρόντος άρθρου προάγονται κατά τις διατάξεις των άρθρων 128 και 129. Οι υπαγόμενοι στις διατάξεις του παρόντος άρθρου υποβάλλουν τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και σχετική αίτηση στο οικείο σχολείο τουλάχιστον δέκα (10) ημέρες πριν από τη λήξη των μαθημάτων του Β’ τετραμήνου.
    Οι κατ’ ιδίαν διδαχθέντες μαθητές προάγονται, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις για τους παρακολουθούντες μαθητές.